Så jävla grym!

Datum: 2010-11-19 Klockslag: 23:50:55


Helt sjukt hur bra Jay var ikväll, man kunde ju inte annat än älska hans version av Like a prayer.

I alla fall så har jag just skickat in min rapport, hoppas verkligen att jag får godkänt. Är lite nervös. Har varit dålig på att plugga idag också, så imorgon & på söndag måste jag verkligen skärpa mig. Ska försöka börja dagen med en promenad för att bli pigg & få ork. F.ö så har jag kommit på att jag ska börja rita. Jag ska önska mig bra pennor i julklapp och köpa papper och börja rita, eller försöka rita. Jag måste väl ha det i blodet lite? Min pappa målar tavlor och både min mamma & syster är duktiga på att rita. När jag var mindre ritade jag faktiskt mycket hundar, de blev väldigt bra ändå tycker jag. Jag ritade alltså verkliga hundar, ritade av bilder i böcker osv. Dags att bli lite kreativ! :} Blev inspirerad när jag tittade igenom en helt underbar blogg, jag älskar att hitta nya inspirationskällor!

Nu ska vi strax se klart på HP och den flammande bägaren, jag ska nog koka mig lite nudlar också. Kände mig lite sugen på det. :} Är ju trots allt helg, så då får man kvällsäta.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback