Så jäkla stressad

Datum: 2010-11-12 Klockslag: 14:09:00

Ringde min kontaktperson angående NkB-kursen, och jag ska göra slutprovet den 22a för att hinna skicka in betydet till VHS. Det betyder att jag har lite drygt en vecka på mig att få in all fakta i huvudet, gissa om jag känner mig stressad. Är så jävla rädd för att inte klara provet. Ska dessutom hinna med att göra en laboration också.. Ja, vi får väl se hur det går. Kommer i alla fall få sitta och plugga flera timmar om dagen fram till den 22a. Så det blir nog ingen pluggfri dag imorgon som jag hade planerat, det har jag inte tid med. Jag ska fan klara det!

Nu ska jag fortsätta göra instuderingsfrågorna till Evolutionen, sedan göra veckans inlämningsuppgift och skicka in. Efter middagen är det bara att fortsätta läsa på Organismen tills det att Idol börjar. Jag är sugen på att äta lussebullar ikväll också, så som jag ska plugga är jag nog värd det. Ja, det är jag.

kommentarer
Postat av: Linn

Sv; Hmm... låter inte som de passar han. Haha ;D

2010-11-12 @ 14:39:15
URL: http://linnlowes.com



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback