Onsdag

Datum: 2010-11-03 Klockslag: 16:46:32

Har just rensat & sorterat våra enorma högar med papper och reklam. Har delat upp dem i två tidskriftssamlare märkta med "VIKTIGT" och "REKLAM M.M". Märkte att jag missat ett jättebra erbjudande för att jag inte tittat igenom reklamen, 20% på valfri vara från TEXTILHUSET. Typiskt, det som är min favoritaffär. :( Men hittade en kupong med bl.a 100 kr rabatt på valfri möbel på IKEA, inte helt fel. :}

Min tand ilar och gör ont. :( Och lägenheten ser ut som en soptipp, när vi blir ensamma igen är det storstädning som gäller. På tal om städning, medan jag rensade all reklam hade jag råkat slänga våra tågbiljetter(!), men jag hann märka det som tur var.

kommentarer
Postat av: Sophia

Sv: bor i majorna :) det mullrade till rejält två gånger här. creepy stuff!

2010-11-03 @ 21:52:19
URL: http://visselsnippa.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback