Onsdag

Datum: 2010-11-17 Klockslag: 14:57:32

Även idag har jag fullt upp med pluggandet, och även mycket annat som tar upp alla mina tankar. Sitter och skriver på den där jäkla rapporten, det är verkligen inte lätt. Jag brukar vanligtvis inte ha något som helst problem med att skriva rapporter, snarare tvärtom, men den här sortens rapport är.. annorlunda.

Nu ska jag fortsätta så gott det går medan jag väntar på svar från min kurslärare, hoppas han svarar på mina frågor idag! Måste ju vara färdig & skicka in rapporten på fredag. Det kommer bli en sån otrolig lättnad på måndag när kursen är över, om jag klarar den dvs.

Saknar! ♥

kommentarer
Postat av: erika

åhh. jag saknar det massa också :(

2010-11-17 @ 19:59:41
URL: http://erikaajonsson.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback