Mahjongnörd!

Datum: 2010-11-03 Klockslag: 00:03:43

Har nyss tittat på Kick-Ass med Micke och hans syskon, den var mycket bättre nu än när jag såg typ.. halva sist? Ska snart lägga mig och invänta Micke för att se något avsnitt Desperate Housewives, så himla bra serie. Susan är så jävla gullig hela tiden, särskilt när hon gråter för allt pga hormonerna. ;'D Vi är alltså bara inne på säsong 4 än så länge.

Mitt nya favorit-göra är att ligga och lyssna på musik med hörlurar & spela mahjong 3D på mobilen. Min fina vita HTC ♥ Nu till något mindre roligt - jag ska till tandläkaren imorgon. Har aldrig varit särskilt rädd för tandläkaren förut, bara tyckt att det känts lite obehagligt. Men den senaste undersökningen jag var på, här i Nässjö, har gett mig tandläkarskräck. Den där jävla gubben var så hårdhänt, kändes som om han skulle slita sönder käften på mig. Tacka vet jag tandläkarna i Ramsele!

Nu ska jag borsta tänderna och sedan lägga mig och spela ännu mer mahjong tills Micke kommer och lägger sig. 8'D

kommentarer
Postat av: Anonym

DH är så bra. =)

2010-11-03 @ 11:59:06
URL: http://tvminnen.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback