Lite hemlängtan!

Datum: 2010-11-17 Klockslag: 19:54:07

Har just pratat med Erika i telefon, vilket händer alldeles för sällan tycker jag. Skärpning! Lika trevligt som vanligt i alla fall, saknar dig bruden! ♥ Men när jag är hemma över jul så planerar vi att åka och shoppa på mellandagarna, vore roligt om det blev av. :} Har så himla mycket jag vill göra medan jag är hemma. Gå på Sockerbagarn och fika med barnen, umgås med familjen & vänner, träffa klassen, ta härliga norrlandspromenader, njuta av sköna hemmakvällar med mamma och pappa osv. Längtar löjligt mycket. Kommer bli så skönt att få krama om mamma & pappa när jag kommer fram, sedan sitta och åka 940 hem. Till och med den saknar jag, konstigt nog. Det ska bli roligt att få köra bil igen, på tal om det. :D

Medan jag pratade med Erika så ringde min kurslärare också och gav svar på frågorna jag hade, och jag har tydligen skrivit så som man ska skriva. :} Skönt att veta!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback