Kan känna mig lite lugnare i alla fall

Datum: 2010-11-12 Klockslag: 16:06:18

Nu har jag svarat på mer än hälften av frågorna till Evolutionen, skrivit inlämningsuppgiften & skickat in den. Har också läst igenom laborationshandledningen för inlämningsuppgift 4, då jag ska tillverka en giftfri rödkålsindikator och titta pH-värdet på olika saker & sedan skriva en rapport. Nu när jag läst mer noga kändes uppgiften inte lika svår, och att skriva rapporter har jag ju aldrig haft något problem med. Så det borde gå bra. :} 

Vi ska strax iväg och köpa Big One och svulla i oss ikväll, plus något gott till Idol. Jag suktar efter mer lussebullar! :'D

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback