Gissa vem som vann på Ica?

Datum: 2010-11-11 Klockslag: 18:07:06

Var på Ica och handlade en paprika till maten, och så passade jag på att köpa lussebullar & julmust. ♥ I alla fall, när jag betalade så visade det sig att jag vunnit. Och den där grejen ni vet, började blinka & låta. Tänkte direkt "snälla kan det vara en resa!", men istället fick jag en valfri 2 dl creme fraiche. Haha!

Nu har vi just ätit bakad potatis, men jag tyckte av någon konstig anledning att det inte var gott idag. :c Så jag åt kräm & mjölk istället. Nu ska jag lägga mig i sovrummet och plugga en stund, sedan ska vi titta på Byggfällan och fika. :}

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback