Finally!

Datum: 2010-11-22 Klockslag: 15:46:54

Sådär, då var provet gjort. Jag vet faktiskt inte hur det gick, men jag hoppas verkligen på ett g. Jag har ju läst in ca 180 frågor & svar, och så var det bara 12 frågor på provet. Och så klart några man inte lagt särskilt mycket energi på. Så typiskt. Men himla skönt att kursen är över nu i alla fall. :} Hade förresten fixat rapporten också, så jag har fått godkänt på allt jag skickat in. :} Känns bra! Bara att vänta på slutbetyget och se nudå.

Det är tydligen klass 2-varning här i Småland, kan komma upp till 2 dm snö de kommande 24 timmarna. Ja, vi får väl se hur det blir med det. MEN FAN VAD SKÖNT ATT JAG ÄR FÄRDIG, woho! Ska fira med filmkväll ikväll & att storstäda lägenheten imorgon, nu när jag äntligen har tid. Hahah! ;D

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback