Dag 01 – Presentera mig själv

Datum: 2010-11-27 Klockslag: 16:18:27

Ja, som ni redan vet så heter jag Sara Höglund. Jag bor numera i Nässjö (utanför Jönköping) med min pojkvän, där vi bott i ca 3½ månad. Jag kommer dock ifrån ett litet samhälle i Norrland, natursköna Ramsele. Där jag växt upp och bott i nästan hela mitt liv. Även om jag inte längre bor i Ramsele så kommer alltid en del av mitt hjärta finnas kvar där.

Som person är jag väldigt pratig (kan också beskrivas som skrikig, hah) och glad. Jag försöker att alltid se det positiva i saker och är också väldigt "mammig" av mig. Jag är alltså den som ofta tänker igenom allt och säger "men tänk om?", vilket ibland kan göra att jag upplevs som tråkig tror jag. Sedan är jag otroligt barnkär, att bli mamma är meningen med livet, i stort sett.

När jag umgås med folk jag inte riktigt känner kan jag vara ganska lågmäld men när istället umgås med de jag känner och trivs med så är jag en av de som hörs mest & är nästan aldrig tyst. Men jag är också den som har lätt för att döma personer i förväg, och jag använder ofta ordet "hata". Jag älskar att skratta åt mina egna skämt, även om ingen annan tycker att jag är rolig. Jag är nämligen van vid att få konstiga blickar när jag drar mina skämt, eftersom jag enligt andra brukar vara väldigt tråkig. Tur för mig att jag hittat en pojkvän som tycker jag är roligt. :'D Jag föredrar mysiga hemmakvällar med älskar också att då och då gå ut och dansa med mina vänner. Att dansa är f.ö ett av det roligaste jag vet, oavsett om det är hemma eller på krogen. Sedan tycker jag om att fotografera & att blogga, jag älskar att skriva. Musik är också något jag älskar, och jag skulle aldrig vilja leva utan det. Musik är inte bara något man lyssnar på, utan något man känner & upplever. Att gå på sitt favoritbands konsert är något av det bästa som finns, och jag har dessutom sett mitt favoritband The Used två gånger. Jag lyssnar på så gott som all sorts musik nu för tiden, men för några år sedan var det bara "emo"-musik som gällde. 


Studenten, en av de bästa dagarna någonsin. Jag ser väldigt naken ut, vilket inte var fallet. Så nu vet ni det.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback