Årets julvärd

Datum: 2010-11-25 Klockslag: 19:07:32



Läste idag att André Pops blir årets julvärd. Ingen som jag tidigare känt till riktigt, men efter att ha sett klippet angående det hela så känner jag att jag fått positivt intryck av honom. Han kändes helt okej, även om jag aldrig kommer tycka att någon passar så bra som allas vår älskade Arne Weise. Han var liksom the julvärd. I alla fall så längtar jag så himla mycket till julafton, synd att julen blir så "kort" eftersom jag kommer hem dagen innan bara. Då missar jag allt julpyntande, lussebullsbaket osv. Granen får de i alla fall vänta med tills jag kommer hem, för jag vill vara med och klä den!

Ikväll har vi ätit pizza och nu ligger Micke och vilar en stund innan han ska på gymmet, och jag har skittråkigt. Vad ska man hitta på? Om 55 minuter börjar Byggfällan, det ska jag se. Har ni sett det? Väldigt bra faktiskt.

kommentarer
Postat av: dea

WOW ska mr. Vinterstudio hålla i självaste julafton... ära för honom

2010-11-25 @ 21:04:48
URL: http://andreahagglund.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback