Ännu mer snö!

Datum: 2010-11-24 Klockslag: 20:15:25

Idag när Micke åkt på skolan klev jag upp och började städa lägenheten, och höll på i några timmar. Så nu är det hur fint & mysigt som helst här. :} Har tagit fram ljusstakarna och tänt dem också, så nu har jag ännu mer julkänslor. Längtar så mycket tills på söndag, måste ta med med mig kameran ut då & fota lite. :} 

Det har fortfarande inte slutat snöa, så.. nu jäklar har vi snö i Småland. Är MINST 25 cm i alla fall, men skulle gissa på över 30. Ni ser ju själv på bilderna! :'D Mysigt värre, förutom att det blåser så mycket att -4 grader känns som -20 typ. :c




Min dator är alldeles för seg för att jag öht ska orka överväga att redigera bilderna. Har i alla fall bestämt mig nu för att nästa gång jag har pengar, så ska jag köpa mig ett Nikkor 50mm f/1.8.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback