Vernissage

Datum: 2010-05-06 Klockslag: 12:19:45

Vaknade imorse med en inte så svullen hals, däremot så spottade jag blod. Gick till skolsköterskan som sa att jag måste gå på vårdcentralen imorgon och ta ett halsprov, ifall jag behöver penicillin. Isåfall blir det väldigt nyktert på kryssningen, tråkigt värre.
Har gjort naturprovet nu, känns faktiskt som om det gick riktigt bra. :D Och nu har jag nyss fixat mina små "lappar" till utställningen där det står vem som fotat bilderna och varför osv. Så nu ska jag bara skriva ut dem och sedan är allt färdigt. :} Klockan 15.00 är det dags för vernissage!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback