VC 13:00

Datum: 2010-05-27 Klockslag: 12:33:52

Blir man irriterad eller? Hade ställt väckaren på 08:00 för att ringa på VC och höra om det var en sköterska eller en läkare jag skulle få träffa om jag kom på öppna mottagningen. Så säger hon jag pratar med att det bara är för infektioner, och att dit kan jag ju inte gå. Hade hon i receptionen igår ingen som helst koll eller? Tur att jag inte gick dit utan ringde istället.
Så jag fick en tid hos en läkare 13:00
, så jag ska alldeles strax börja gå. Jag är skitnervös, HATAR sjukhus och allt liknande. :( Det gör mig vettskrämd. Undra om jag måste ta blodprov eller stick i fingret? Hoppas på blodprov isåfall.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback