Tvätta, packa, plugga..

Datum: 2010-05-08 Klockslag: 16:17:35

Listan på saker jag bör göra just nu tycks fortsätta i evigheter. 

Funderar på att snart ta en duschs och sedan som en engångsföreteelse - återgå till mitt BUS-behov. Känns liksom lagomt tråkigt att komma i jeansshorts med kritvita ben. Men sedan är det solarium & riktig sol som gäller, orkar inte med hur fet hy man får av BUS. Jag hoooppas att jag slipper några fläckar & streck, det skulle suga annars. Men jag tar risken. Sedan ska jag måla naglarna, plugga, fixa kycklingsallad till färdkost och sist men absolut inte minst packa!

Var superskönt att ta den där promenaden, umgås alldeles för sällan. Att få vara ute i det fina vädret och prata med en bra vän var en riktigt bra start på dagen känner jag. :}

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback