Tisdag,

Datum: 2010-05-18 Klockslag: 10:02:27

Hade en sjukt härlig kväll igår. André, Kim och Mischa hade köpt kyckling & en engångsgrill så vi gick ut på gräsmattan med en filt och grillade osv. Gick även och köpte dricka, öl och chips. Såå härligt! Svensk sommar är ju tamigfan det bästa som finns. ♥ Efter allt längtande är det så himla underbart när man äntligen kan gå runt i jeansshorts utan att frysa det minsta. Sedan så gick vi in och pluggade och myste massa.

Imorse höll vi våra Svenska NP-tal, mitt handlade om omöjlig kärlek. Vet inte hur det gick? Glad att det är gjort, och jag blev faktiskt inte ens nervös. GO SARA!
Klockan 12:00-17:00 är det ännu mer NP, då jag ska skriva eftersom jag var sjuk när de andra gjorde det. När jag kommer hem ikväll ska jag förebereda min projektarbetsredovisning som jag ska hålla imorgon, tro hur det kommer gå då. Extra lyckat då jag inte ens hunnit få min fotobok. Jäkla vistaprint.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback