Termometern visar 30+

Datum: 2010-05-17 Klockslag: 15:28:07

Seriöst, det skulle inte kunna vara finare väder ute. Nu vill jag vara i natursköna och ligga ute och steka i bikini och sedan ta bilen och dra och bada i någon av alla sjöar som finns runt omkring!

Känner mig duktig & effektiv idag, har letat åt mig engelskalärare och lämnat in mina uppgifter, ringt angående lägenhet (som inte gav så mycket, men ändå), handlat & betalat räkningar. Lagomt less jag blev när jag märkte att jag glömt att betala förra Halebop räkningen OCH fick en Cosmopolitanräkning, nu kan ni räkna med att jag känner mig fattigare än på länge. Det sämsta är att jag har en hel del jag behöver spendera pengar på nu framöver också. Fan.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback