Tack för det va!

Datum: 2010-05-30 Klockslag: 21:43:12

Usch, just nu har jag verkligen inte lust med någonting.
Mina utslag tycks inte bli ett dugg bättre av den nya salvan läkaren skrev ut åt mig, nu ikväll har de t.o.m börjat göra riktigt ont. Jag kan inte sola pga utslagen, jag kan inte använda BUS pga utslagen.. Jag får alltså gå blek och jävlig på både balen och studenten. Tack Gud.

Har just duschat och nu sitter mamma och syr in min studentklänning så jag ska prova den snart. Kom på att jag inte har någon passande väska till balen och studenten heller, måste gå och köpa/beställa någon imorgon. Sedan ska jag sova för att kliva upp och ta 05:15 bussen till Kramfors. En äckligt tidig morgon som grädde på moset. Bitter tjej eller?

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback