Snart är det över

Datum: 2010-05-23 Klockslag: 15:01:27

Sitter hemma hos Micke och skriver på projektrapporten, har kommit mer än halvvägs nu. Ska bara skriva färdigt metod/avhandling, göra en innehållsförteckning, sammanfattning och analys/slutsats. Känns riktigt skönt att det snart är färdigt, ännu en sak ur världen.

Ikväll blir det ännu mer pluggande, ska göra klart min sista MDK B uppgift och läsa på till historiaprovet jag har på tisdag SOM ÄR DET SISTA JAG GÖR. Seriöst, det är så äckligt skönt att kunna säga sådär. Sedan ska jag bara njuta av den här sista tiden tillsammans med alla underbara i klassen. :')

Fick ett trevligt samtal imorse också, Micke har fått jobb på hemtjänsten i Ramsele. Så nu kommer vi att få vara med varandra en massa i sommar ändå. Yay! :D

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback