Sjukling

Datum: 2010-05-05 Klockslag: 16:11:08

Fan alltså vad less jag blir.
Imorse vaknade jag och kände hur min hals, ännu en gång, var helt igensvälld. Det sjuka är att det är min gomspene (den där som hänger mitt i halsen, mellan halsmandlarna för er som inte vet) som sväller upp så den täcker hela halsen och liksom "viks" när jag sväljer, vilket gör skitont och ger mig kräkreflexer. 
Så imorse när älsklingen gått fick jag springa in på toaletten för att jag kände att spyan var påväg, som tur var kom det inte upp något. 

La mig och somnade om och gjorde lite frukost/lunch efter tolv någongång och tvingade mig sedan iväg på biblioteket för att hänga upp mina bilder till utställningen imorgon. Så nu ligger jag i bäddsoffan och vilar, ska försöka läsa på lite mer till naturprovet sen också. Älsklingen är och repar och kommer hit efter 18:00 så då ska vi äta middag och sådär. Blir en lugn kväll ikväll, är kallsvettig och jävlig.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback