SATC

Datum: 2010-05-27 Klockslag: 01:33:50

Ligger och tittar på SATC 1, och längtar ihjäl mig lite efter tvåan. :'D Ska bara få Micke att se filmen också, men han är rädd att den är lite för tjejig. Haha! ♥ Måste passa på att påpeka hur otroligt snygg SJP var på premiären, älskar klänningen! :'D Hon är inte alls dålig med tanke på sina 45 vårar, haha. ;}


Nu ska jag gå och kissa och förbereda mig för sömn, lägga mig och fortsätta se färdigt filmen, och sedan sova. Kanske somnar i soffan medans jag tittar. :} Ska upp runt 8 och ringa VC och be om en läkartid för utslagen, sedan får jag se om jag får somna om eller vad det blir. Sedan skola 09:45.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback