Njuter av varje sekund

Datum: 2010-05-18 Klockslag: 18:59:50

Hade bytt om och tagit på mig springskorna för att ta en härlig promenad i solen, när jag tittar ut genom fönstret och ser att det spö(!)regnar. Väntade ett tag och tog sedan en 1 h's promenad, jag blir så otroligt lycklig av det här sommarvädret alltså. När solen lyser, gräsmattor är klippta, träden blommar och det luktar regn. Det är lycka.

Ska väl försöka ta mig en dusch i det iskalla vattnet, eftersom jag inte verkar ha något varmvatten alls. Men tror nog att jag ska göra mig en omelett och mumsa i mig först. :} Sedan avslutar jag med plugg och mys framför en film/tvn, ensam eller med sällskap(?).




(Är hemskt sugen på att köpa en ny mobil med riktigt bra kamera.. Ge mig pengar nån? Haha.)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback