Jag ska tydligen gifta mig nu också

Datum: 2010-05-29 Klockslag: 19:54:14

Har som sagt varit hos Mickes föräldrar från igår till idag, och imorse när vi satt och åt frukost (tror jag det var?) så kom lillebror Kanon och satt sig i mitt knä och var lika gosig som vanligt. Sedan sa han att jag var hans kärlek och att vi skulle gifta oss, inte dåligt för att vara knappt fyra år. Så det är bäst att Micke blir lite charmigare om inte lillebror ska ta över hans plats. ;} Haha! 

Jag är så himla sugen på att beställa lite kläder, frågan är om jag har råd? Ska gå in på internetbanken och titta. :D

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback