Jag börjar mer och mer se ut som en prickigkorv

Datum: 2010-05-23 Klockslag: 23:55:01

Var till doktorn i torsdags angående mina utslag och fick rådet att köpa kortisonsalva och smörja med 2 ggr/dag, men än kan jag inte se något resultat. Dessvärre kliar de som mest när de är nyinsmorda, inte roligt alls eftersom jag försöker låta bli att klia. Om det inte blivit något skillnad tills på torsdag ska jag höra av mig och få en ny tid, känns som om det är så det kommer bli. Tycker snarare att de blir fler och fler än färre.

Har tittat på Guldkompassen ikväll, en typisk film för mig. Tyckte den var riktigt bra och hoppas på en tvåa. :) Nu har jag just duschat och ska lägga mig med Micke och se på Panic room. Fick ett infall och frågade om vi inte kunde ladda ner den, var evigheter sedan jag såg den sist.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback