Forever yours and yours alone

Datum: 2010-05-02 Klockslag: 22:26:20

Först blir det sämre, och sedan blir det bättre.

Har börjat få huvudvärk nu, så innan den blir extrem ska jag lägga mig och läsa på till naturprovet lite. Vi har studiedag imorgon, vilket betyder långhelg! Så himla skönt, verkligen vad jag behövde just nu. Så jag tar 15:35(?) bussen till Kramfors imorgon och går sedan på Body Pump. Är besviken att jag inte fick någon träningsvärk efter gymmandet igår, men jag körde väl lite för mesigt antar jag. Haha! :} Igår hade förresten jag och älsklingen 5 månader. ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback