Finally!

Datum: 2010-05-07 Klockslag: 22:49:12

Som ni säkert märkt så har jag varit på jakt efter nya, goda recept men inte hittat något riktigt bra. Så, eftersom mammas mat är den allra godaste, bestämde jag mig för att titta igenom hennes kokböcker. Det var en bra idé, för nu har jag flera recept som jag fullkomligt älskar & längtar efter att få försöka laga till. Kanske inte de lättaste och billigaste, men det må väl vara. Det blev lasagne, quiche lorraine (en sorts paj), kotlettgryta med svamp, tortillatårta och fläskfilégratäng. Mums!

Väntar just nu på att mamma ska komma hem, vilket hon borde göra snart. Kom just på att jag har en religionsuppgift som jag kan sätta mig och göra nu, som jag inte behöver något annat än penna och papper till. Perfekt! Etik och moral handlar det om, lättsamt och bra!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback