Besök av mamma!

Datum: 2010-05-20 Klockslag: 18:34:49

Efter skolan så kom mamma hit och hälsade på. :} Vi gick och tittade på utställningen i biblioteket, sedan följde Micke med mig till doktorn medans mamma gick och fixade mitt studentplakat(!). Sedan gick vi på Träffen och åt alla tre. :} Kycklingfilé och Filé Oscar blev det, mumma! Så innan mamma åkte fick hon ta med sig lite grejer härifrån, bl.a höst- och vinterkläder & skor. Vi börjar lite smått med flytten, så det inte blir allt på en gång.

Sedan hon åkte har jag dammsugit här, så nu är det fräscht! Så var mamma gullig och diskade bort all min disk medans jag var hos doktorn också. Gulle! Såg nyss att jag fått mail angående min student- och balklänning, och jag ska hinna få dem innan dom ska användas. Så nu kan jag känna mig lugnt. :} FAN, vad sjukt det är! Typ, 22 eller 23 dagar kvar idag? Helt sinnessjukt. Måste verkligen ta vara på tiden nu, men alla underbara människor!
Imorgon så ska klassen vara här på Hemköp och ha grillkväll också, kommer bli helt awesome. ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback