A rush of blood to the head

Datum: 2010-05-20 Klockslag: 19:39:33

Jag minns att jag förut en gång försökte lyssna på Coldplay och tycka om deras musik, men det gick bara inte. Sedan blev jag tillsammans med Micke som lärde mig att gilla dem, och nu sitter jag och lyssnar på dem och älskar varenda låt. Fix you & The Scientist kommer alltid att vara mina favoriter, just för att de var de första låtarna jag började tycka om och för att de därför får mig att tänka på Micke. ♥

Gick in på alla olika webbshop'ar jag brukar titta på, och blev helt kär i den här toppen från H&M! Den måste bli min helt enkelt. Sitter även och överväger om jag ska köpa löshår eller inte?
Nu ska jag lägga mig och titta färdigt på Year One och vila lite tills älsklingen kommer hit.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback