3 Maj,

Datum: 2010-05-03 Klockslag: 11:54:19

Klockan är inte ens tolv ännu och jag har redan hunnit duscha, sminka mig & cykla iväg på jobbet för att lägga schemat inför sommaren. Hade planerat att jobba 80-100%, men tror det blev runt 75-80% ungefär. Känns faktiskt alldeles lagom, efter förra sommaren då jag jobbade dygnet runt (kändes det som iallafall) så blir det skönt med en lite lugnare sommar. Skippade sista "jobbhelgen" i augusti också, eftersom jag "ska ju söderut".. Fan, det börjar bli verkligt nu. Snälla, säg att det verkligen blir av! Jag är egentligen livrädd för att flytta till ett helt främmande ställe där jag bara kommer att känna en person, samtidigt som det känns så JÄVLA spännande och underbart att få börja på något nytt & eget med den jag älskar.



Nu kommer mamma snart hem från jobbet och då ska vi åka och uträtta några ärenden och så måste jag få i mig någon frukost/lunch. Ikväll blir det Kramfors och en riktig myskväll med älsklingen, som han så gulligt bad om igår. Hade planerat att gå på Body Pump också, men såklart vaknar jag med halsont. :( Tänk om jag kunde få hålla mig frisk i några veckor för en gångs skull.


Mitt senaste musikbegär, kan inte sluta lyssna! ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback