Virgin Mary

Datum: 2010-03-18 Klockslag: 16:17:17


Har riktigt fastnat för båda Salem Al Fakir's låtar Virgin Mary & Keep on walking. :} Virgin Mary är sådär.. löjligt svängig och får mig på jättebra humör! Fick ju vara med under intervjun som gjordes till den här artikeln när jag praktiserade på Expressen, han verkar vara en sån fin person. Så jordnära & ödmjuk liksom. Som han sa "- För oss handlar det inte om att bli så bra som möjligt och vara ett as. Det är alldeles för många som är så. För mig är det viktigaste att vara en bra person." Och att höra hans syn på musik & sitt artisteri (existerar det ordet ens?) var fantastiskt, jag blev imponerad. 

Har gjort en av de tre frågorna på religionen nu, sorterat ut några bilder som skulle kunna användas till projektarbetet, skrivit upp på ett papper vad för foton som ska finnas med m.m, gått ner och köpt lax & hunnit pussat på min fina pojkvän lite. Nu ska jag titta om laxen tinat, och isåfall laga mat innan jag fortsätter med religionen. Måste bara tillägga en liten grej också; har varit på otroligt bra humör hela dagen. Så på skolan gick det lite väl långt, min lärare beskrev mig som "du för tre år sedan som, trött, fnissig & har nyss upptäckt kontaktlim" typ.. det säger väl en hel del? HAHA. Jag tyckte iallafall att jag var asrolig och stog och tokskrattade åt mig själv, tillslut gick Micke därifrån. Kanske han skämdes lite över mig? :'D Haha!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback