Vals för satan (din vän pessimisten)

Datum: 2010-03-30 Klockslag: 17:14:58

Min jävla visdomstand har gått och blivit inflammerad eller något, så jag fick göra ett besök på Apoteket efter skolan. Det gör riktigt jävla ont i hela vänstra sidan av käken, gör t.o.m ont att äta. :[ Får käka Ipren som jag hatar, och skölja med något snusk ett x antal gånger under dom kommande dagarna. Bra dag, eller inte. Pissdåligt humör.

Nu är min religion avklarad, så himla skönt. Naturprovet också, vet dock inte om det blev ett ig eller ett g. Hoppas på det sistnämnda. Ska snart ner och handla lite, är så lat att jag gruvar mig för det bara. Haha!


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback