THIS IS WAR

Datum: 2010-03-11 Klockslag: 10:56:33

Konserten igår var så mycket mer än jag förväntat mig. Efter att ha lyssnat på livevideos på Youtube hade jag förväntat mig att Jareds röst kanske inte skulle vara den bästa live. Men så fel jag kunde ha! :} (Har hört bättre band live, men jag är väldigt nöjd!) Vi stog nästan längst bak och älsklingen stog och höll om mig hela tiden. ♥ Finns nog inget som ger samma känsla av lycka som när man är på en riktigt bra konsert med någon/några underbara personer. Att de inte spelade hurricane var en stor besvikelse, men konsertens helhet vägde upp det. Tyckte förresten att förbandet Carpark North var riktigt härligt också, sånt är aldrig fel. :D

Nu ska vi göra oss i ordning och åka ut på stan, idag är det shopping som gäller. :'D Ska först gå in på internetbanken och nalla från mitt sparkonto..

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback