Shake the bacon!

Datum: 2010-03-29 Klockslag: 15:10:22

Jag skrev på facebook för ungefär en timme sedan att jag skulle städa, diska osv.. Och här sitter jag - fortfarande. Är så otroligt jäkla hungrig, så jag tror att jag ska börja med maten alldeles strax faktiskt, även om det är lite väl tidigt. Det blir pasta med en sås på creme fraishe (stavning?), matlagningsgrädde, champinjoner, bacon och gräslöksost. :} Mumma, var jätte länge sedan jag åt det nu faktiskt. 
Kanske struntar i Body Pumpen ikväll (för typ tredje eller fjärde gången i rad!!), min handled gör fortfarande riktigt ont och imorgon ska jag ta mig tid att gå och kolla upp den. Ska försöka städa här & plugga istället, har ju det där jäkla omprovet i naturkunskap imorgon. Världens tråkigaste ämne, hatar det verkligen. 


Syns inte på bra på den här bilden nu, men jäklar vad fräknar jag fått alltså! Har inte riktigt bestämt mig för om jag tycker om det eller inte. Haha!

kommentarer
Postat av: sara

Jag tycker om fräknar, det ser somrigt ut! :D

Har även börja tycka om mina egna fräknar. ^^

2010-04-02 @ 17:08:02
URL: http://saraengegren.devote.se



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback