Så var det lovet slut

Datum: 2010-03-14 Klockslag: 11:28:58

Skola imorgon.. "Åh fyfan!" är min första tanke. Jag orkar inte, och att tänka att det bara är tre månader kvar hjälper faktiskt inte ett dugg. Inte så långt kvar till balen heller, och inte har jag hittat någon klänning. Eller, finns väl någon.. Orkar nog inte bry mig så mycket, vad gör det om jag inte har den finaste klänningen liksom? (Bra inställning va? Haha.) Menar såklart inte att jag tänker ta på mig vad som helst, den måste ju såklart se bra ut. ;}

Har en resväska proppfull med saker jag skulle vilja ta med tillbaka till Kramfors, men proppar nog bara ner så mycket som går i min nya stora handväska och tar den. Är så less på att släpa runt på stora, tunga väskor nu. Innan bussen går tänkte jag hinna med att sy in mina nya jeansleggings så dom sitter perfekt, åka och träffa syskonbarnen osv. :} Sedan ska vi äta fyllda lövbiffar innan vi åker också, mums! På tal om mat; frukost nu!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback