Påsklov nästa

Datum: 2010-03-31 Klockslag: 20:37:37

Packar, diskar och står i. Min väska väger ju tamigfan nästan lika mycket som mig, kommer avlida av att bära den. :c Tänkte snart gå till älskling och tillbringa natten där. :} 

Ska bli skönt att vara "ledig" en vecka, kommer bli en hel del jobbande & framförallt pluggande. Men, som man bäddar får man ligga. Har iallafall gjort lite av engelskan nu. :} Blir lite stolt över mig själv att jag verkligen går in för att fixa allt nu. Ser nästan fram emot att fota den senaste fotouppgiften, att skildra en person, en plats osv.. Kanske för att jag vet precis vad jag ska göra. :D Nej, nu ska jag stänga av datorn och packa ner den så allt är färdigt tills imorgon när jag åker hem till Natursköna. Där f.ö Lars och hans tjej Anna kommer vara när jag kommer hem, ska bli roligt att få träffa henne. :}

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback