Nu börjar känslan komma

Datum: 2010-03-23 Klockslag: 17:22:33

Jäklar vilka sommarkänslor man fått idag alltså! Jag, Kim & Kim följde med hem till älsklingen på vårt långa hål och satt ute på balkongen och stekte i solen. Jag satt i linne med en fleecefilt runt mig, hur varmt & mysigt som helst. Fan alltså, det finns få saker som är bättre än en svensk sommar! ♥ Längtar ihjäl mig redan. Tänk er när man kan ligga ute i solen hela dagen och bara njuta av hur solen steker på huden, ta det första doppet, känna gräset under fötterna & gå omkring i jeansshorts.. Listan kan göras lång. 

När vi kom tillbaka till skolan från hålet kommer vi in i en helt tom skola, med stängda dörrar överallt. Vi gick igenom ungefär halva skolan, och gick sedan ut för att mötas av en hög med brandmän som argt frågade vad vi gjorde där inne. Det var tydligen brandövning på skolan, och vårt lilla "misstag" att gå in i skolan när den var utrymd nämndes av brandmännen inne i Ådalshallen.. Haha! Sedan var det religion & lite snack med läraren, och jag blev glatt överraskad av att höra att det bara var en sak jag låg efter med. YAY! :D Och efter skolan så gick jag och Elina och solade, sedan blev det quornbitar med wokade grönsaker & ris. Mumma! Och snart ska vi ta oss en promenad i solen! :} Bra dag.



kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback