MP07 GOES HIPPIE

Datum: 2010-03-05 Klockslag: 00:00:23

Gårdagen blev precis så otroligt jäkla lyckad som jag trott att den skulle bli, eller kanske ännu mer? 

Började med tacos hos Elina, vi satt i en nedsläckt lägenhet och åt på golvet med hippiemusik i bakgrunden. Sådär härligt flummigt & mysigt. Sedan blev det en hel massa dans, nog den roligaste förfesten någonsin! :'D Kim stog för underhållningen, har aldrig sett någon dansa så.. sjukt(?) förut. "Basilisken" var nog det absolut roligaste! HAHA! ♥ Och min älskling, när jag såg honom i sina hippiekläder dog jag lite, han såg SÅ hippie ut alltså. Att sedan se honom stå och dansa helt själv till hippiemusik sådär inlevelsefullt som han alltid gör fick oss att skratta ihjäl oss. 


Snodde en bild av Elina, kommer både fler bilder & filmer senare.

Runt 22:30 drog vi på Kramm allihopa (förutom Micke, Kim & Kicki som redan var där). Hade det jäkligt roligt där också, snacka om lyckad studentfest vi ordnat. Stolt är jag! Var så roligt att så pass många verkligen gått in för det här med utklädnaden. Kvällen slutade väl.. inte så jättebra, lite bråk & tårar.. Men jag hade fortfarande en helt awesome kväll som kommer bli svår att slå. TACK MP07 FÖR ATT NI ÄR VÄRLDENS BÄSTA KLASS! ♥ ♥ ♥

Nu ska jag gå och borsta tänderna & sedan lägga mig brevid min fina pojkvän.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback