Lördagkväll

Datum: 2010-03-06 Klockslag: 23:52:33

Kvällen har spenderats hemma hos Dea med henne och Elina. :} Vi såg bl.a på Modo - Hv, åt kladdkaka, satt i mitt löshår & pratade om allt möjligt. Särskilt om kikare, hahaha! ;)

Nu har jag suttit och läst lite bloggar och ska nog gå och tvätta bort sminket & borsta tänderna och sedan lägga mig. Har börjat bli trött tidigt på kvällarna, både bra och dåligt. Är iallafall skönt att få lägga sig och somna när man är trött, och inte behöva ligga och vrida och vända på sig (som jag förr gjorde 98% av alla kvällar). Jag vet inte varför, men sedan jag blev tillsammans med älsklingen upplever jag det mycket lättare att somna på kvällarna. Så skönt. :)

Har mycket att göra imorgon, ska först upp & packa, sedan åka slalom med mina syskonbarn innan jag åker tillbaka till Kramfors. Får nog ställa klockan på 10:00, för vi åker troligtvis till backen strax efter 12. Godnatt!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback