Lördag

Datum: 2010-03-20 Klockslag: 12:50:05

Vaknade inatt av att jag somnat med kläderna på, typ andra natten i rad. Somnade nog runt 23 igår, vet inte vad det blivit med mig och mina sena kvällar.. De är som helt bortblåsta. Har haft Chester nermysad i sängen brevid mig hela natten också. ;') Han passar väl på nu när Micke inte är med, när han faktiskt får vara inne på mitt rum.

Har alldeles nyss ätit frukost, en spisbrödmacka med ost & ett glas apelsinjuice (med fruktkött ♥). Funderar på om jag skulle klä på mig och ta med ipoden ut på en promenad.. Frågan är bara hur vägarna ser ut nu efter allt jäkla snöande? Sedan ikväll ska jag & Sulle ha en myskväll, inte helt fel. :}

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback