Idag är jag nöjd med mig själv!

Datum: 2010-03-20 Klockslag: 15:52:30

Tog mig mod till att ställa mig på vågen för en stund sedan, vilket jag inte gjort på några månader nu - och blev glatt överraskad. Älsklingen har sagt att han sett lite skillnad på mig sedan jag började träna, så när jag smsade och skrev att vågen visade lite mindre (även om det inte var mycket, men jag hoppas ju att jag gått upp lite i muskler också!) fick jag ett "Vad kul! Men jag har ju sagt det :D". Tror att jag måste ha ganska bra förbränning som nästan aldrig går upp trots mina matvanor, borde verkligen ha gått upp några "kärlekskilon" tycker jag. Nu blev jag ännu mer pepp på träningen! :D Så skönt att jag kommit in i det här med att promenera lite också, bara för att jag vill & inte för att jag känner att jag måste.

Det här gjorde min dag. :'D

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback