I wanna do some dirty things to you tonight

Datum: 2010-03-23 Klockslag: 19:26:51

Wynter Gordon - Dirty talk, spelas om och om igen!

Har nyss kommit hem efter en ca 60 minuters promenad. Var lite väl kallt ute, så nu är jag iskall & ska alldeles strax hoppa in i duschen. Ska duscha kokhett & lääänge. Sedan ska jag iväg till älsklingen & titta på Shutter Island, utan text till min stora besvikelse. Är lite besvärligt när man inte är så duktig på engelska, men det ska nog gå ändå. Engelsk text vore att föredra iallafall, då brukar det faktiskt gå bra för mig också. :}

Kvällens fundering (min egna fundering, om jag gjort mig förtjänt av det eller inte); ska jag få köpa en Marabou digestive att äta till filmen ikväll?

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback