Humörsvängningar? Haha

Datum: 2010-03-16 Klockslag: 11:47:58

Blev överraskad av en ny Cosmopolitan och en H&M, så efter att ha tittat i dem är jag på lite bättre humör. Har bara suttit här än så länge, inte lyft mitt feta arsle alls. Ska nog ta något litet att äta, sedan plocka undan här & byta sängkläder. Tror jag ska unna mig en riktigt god middag idag, nämligen stekt lax, bulgur & yoghurtsås. :} Var ett bra tag sedan jag åt det nu, har egentligen inte råd eftersom jag har 400 kr att leva på tills bidragen & lönen kommer om ca 10 dagar. Skulle gärna unnat mig en godisbit också, om det inte var för att jag kom överrens med Elina om att inte äta onyttigt framtill påsklovet. Det tänker jag hålla! 

Nu fick jag t.o.m lust att ta med mig Ipoden ut & promenera, så det får bli lunch och sedan en promenad innan jag fixar med allt annat tråkigt & nödvändigt. Det kommer få mig på mycket bättre humör. :) Har jag sagt hur mycket jag hatar alla jag borde & jag måste?



kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback