Home alone

Datum: 2010-03-18 Klockslag: 18:34:15

Hade sett fram emot att få mysa med min älskling ikväll (konstigt egentligen eftersom vi är med varandra så gott som varje kväll), så jag blev ganska besviken när han ringde och sa att han skulle till backen med några vänner. :c Skippar Body Pumpen ikväll ändå, kände mig inte riktigt på humör och sedan så ska jag försöka ta vara på tiden och plugga istället. Plugga > diska > träna > duscha > packa, så får det bli. Har ju ändå inget bättre för mig. Får bli lite situps, armhävningar osv här hemma istället för BP, så rör jag på fläsket lite iallafall. :}

Funderar på om jag fått UVI, fast mest rädd är jag för att jag ska ha fått diabetes. Vet inte hur många gånger jag kissat de senaste dagarna, tror jag kissat 5-6 gånger hittills idag. Och är f.ö riktigt kissnödig just nu också, orka? När jag kommer hem till Ramsele ska jag (egentligen) mot min vilja, kolla mitt blodsocker. Hatar det där jävla sticket, tycker det är så obehagligt & gör så ont. :c

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback