Högskoledag

Datum: 2010-03-17 Klockslag: 14:00:25

Har haft högskoledag på skolan idag, var först i aulan och lyssnade på lite onödigt strunt. Sedan gick vi och lyssnade på några från KTH (kungliga tekniska högskolan), gillade killen som berättade om den. I aulan när han presenterade sig själv sa han att han hette Jakob och kom från fjollträsk - det gjorde ett bra intryck på mig & Josefin. 

Nu sitter jag hemma i lägenheten med Micke, ska ta 14:50 bussen till Långsele och åka till svärföräld(ern)rarna, så tar vi bilen tillbaka hit imorgonbitti. Ska ha min första naturkunskapslektion på.. en månad? Känner på mig att läraren kommer kasta skit på mig, bildligt talat.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback