Go Sara!

Datum: 2010-03-01 Klockslag: 17:28:18

Har ganska nyligt vaknat efter att ha sovit en stund, blev väckt när Micke & Kim skulle gå härifrån. 
Så nu tänkte jag sätta mig och måla naglarna, nu när de äntligen växt ut en bit! (Går av hela tiden, och en har gjort det nu med. :c) Sedan tänkte jag sätta mig och ta tag i ett berg av plugg - och tro mig, nu kommer jag göra det också. Känner mig nästan lite.. småpepp? Den sortens pepp man kan känna inför plugg iallafall, går inte att jämföra med vanlig pepp. Men känner att nu måste jag fan få bukt på den här växande högen. FAAN, kom just på att jag har omprov imorgon.. lycka till. :( Nu blev jag genast mycket mindre pepp.. Men fan, jag ska klara det här!

Men som sagt, först frank manikyr & Alicia Keys. (Mitt nya musik-begär.)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback