En hög med böcker

Datum: 2010-03-18 Klockslag: 13:41:06

Det är vad jag har framför mig just nu. Sitter just nu och gör några religionsuppgifter som ska lämnas in nästa vecka, så får jag se vad jag tar tag i efter jag blivit färdig med det. Att säga "jag ska göra engelskan sen" funkar aldrig, så jag tar det som det kommer. Men jag tänkte idag att, om jag tar tag i så mycket jag kan idag och får bort det, så slipper jag tänka på det mer. För att ha det i bakhuvet hela tiden är väl lika jobbigt som att verkligen tag i det? Minst sagt. Men nu ska jag ta en liten paus från religionen för att planera upp mitt projektarbete lite, VÄL BEHÖVLIGT. Så kanske den ångesten sakta men säkert kan avta också? Vore ganska underbart. Tänker släppa alla tankar om att min fotobok måste bli så himla bra & innehålla riktigt bra bilder, nu kör jag på att använda lite bilder som redan finns, och sådant som jag tycker passar in, oavsett om det är riktigt konstnärligt eller inte. Huvudsaken är att jag får den gjord. Punkt slut!

Ikväll vet jag inte om det blir Body Pump eller om det blir en tripp till Härnösand & Subway med Micke och André(?). Hade varit himla gott, men.. känns lockande att träna. Vem vet, kanske jag kan hinna med båda? Får la se. :}

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback