Dålig dag?

Datum: 2010-03-16 Klockslag: 10:44:35

Varför ska det alltid bli en massa strul med allt? Nu är jag på dåligt humör också.

Kom på skolan vid 08:45 och såg att svenskan var inställd, historian också.. OCH religionen. Så då var det bara idrott 12:45 kvar, men då hade det tydligen blivit en läcka i nån vattenledning så skolan stängdes för dagen. Skönt, men nu är jag irriterad över att jag hade kunnat ha sovmorgon. 

Så nu sitter jag och är bitter i min ohärliga lilla soffa. Funderar på att gå och sola senare idag, det kanske får mig på bättre humör? Men först ska jag typ tömma mitt sparkonto (ångest), äta lite frukost/lunch och se på någon film eller något.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback