Äntligen påväg!

Datum: 2010-03-08 Klockslag: 12:32:26

Sitter just nu på tåget och är redigt åksjuk, men tänker ändå vara envis och sitta vid datorn. Haha! (Vi sitter och ser nördiga ut med varsin dator, haha! Nymodigheter tänker nog gamlingarna bakom.)
Eftersom vi fått byta tåg, så var vi först in i en tom vagn och kunde välja dom bästa platserna. ;> Inte helt fel. Längtar tills vi är framme. :} Då ska vi först träffa Jonas lite, sedan handla & käka tacos. Händer nog inte så mycket mer ikväll skulle jag tro, men man får väl se. Blir kanske bara mys framför någon film eller så. Tänkte passa på att bada nu när jag har tillgång till badkar. Haha! :}

Såg att SJ ringt mig just innan vi satt oss på tåget också, är väl inte ännu ett tåg som blivit inställt? Skulle vara lite drygt.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback