Alice i underlandet

Datum: 2010-03-09 Klockslag: 23:59:40

Kom hem från bion för inte så länge sedan. Var väldigt roligt att se filmen i 3D (blev annars lite besviken på filmen i helhet, hade förväntat mig mer, fast tyckte ändå att den var bra) och det bästa var att se & höra hur häftigt Micke tyckte att det var. Jag såg en kortfilm i 3D för några år sedan så det var inte första gången för mig, annars hade jag nog varit lika imponerad som vad han var. :} Fick äta mina efterlängtade biopopcorn också, dom absolut godaste! :'D 



Annars har dagen gått åt till att strosa omkring i alla affärer och titta på utbutet. :D Imorgon eller på torsdag "brakar det lös" som Micke så fint beskrev det, haha. :'D Blev iallafall superglad när jag hittade Friis&Company väskan jag suktat efter så länge. Imorgon får den nog följa med hem! ♥ Så tog vi en promenad genom gamla stan och tittade lite på slottet också. Ska in dit imorgon igen och äta på Ben & Jerry's glassbar, tror jag.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback