5+ i skuggan

Datum: 2010-03-20 Klockslag: 14:36:06

Har nyss kommit hem efter en 1 timmes promenad, ganska svettig kan tala om. Tog på mig en ganska tjock tröja och en tunn vindjacka över och trodde att jag kanske skulle frysa.. Gud så fel jag hade, hade lätt kunnat skippa jackan utan problem. Var iallafall jätteskönt ute, om man räknar bort allt jävla slask som gjort både mina fötter & byxor helt blöta.

Pratade med älsklingen en stund också medans jag gick, som berättade att han egentligen tänkt komma hit ikväll & överraska mig utan att säga något. Min gulle! ♥ Men eftersom jag sa att jag skulle vara med Sulle ikväll så berättade han det, och sa att vi skulle gå umgås själva. Men jag tror jag lyckades övertala honom att komma ändå, eftersom Sulle tyckte det var hur lugnt som helst att han var med. :} Så jag ska strax dammsuga rummet och vädra sängkläderna, så rummet blir någolunda astma- och allergivänligt.

En sak till också. Jag irriterar mig så otroligt mycket på alla som skjuter djur och sedan hänger upp dem och är stolta över det. Vad är det att vara stolt över, att man dödat ett oskyldigt djur? Skjut en mördare eller en pedofil och häng upp den på väggen, då har jag mer förståelse för att ni kan vara stolta.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback